Bullshit?

Ska klargöra att jag loggade in i ca 10 min och då hade jag SR .. Det var inte först efteråt som jag förlorade gratis SR.


Som alla vet så är det ju gratis SR idag och imorgon, vilket fick mig att logga in på Goldvalley för att göra klart brouppdrage, ifall att jag vill byta tillbaka nån gång. Bara det att jag möts av en annan syn när jag loggar in än det där med att jag ska ha tillträde till hela jorvik ..

 
Jag är ganska arg vill jag lova, jag gillar inte det där. Hoppa kan jag inte heller. Blä varför funkar det inte bara som det ska göra för?
Postat av: Frida Silverfield
URL: http://silversong.blogg.se 2013-12-28 / 15:47:34

Det gäller väl bara spelare som aldrig köpt SR tidigare?

Svar: Så kan det säkert vara, men med tanke på att jag fått mejl och hade sr när jag var inloggad första gången i fredags så ligger felet hos dom :p
fluffyfighter.blogg.se


Namn:


Din mejl: (Bara jag som ser)


Din blogg:


Kommentar:


Komma ihåg dig?